آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

آروین فرشته مهربانی

پسر دو ساله مامان

1392/12/15 12:58
نویسنده : مامان آذر
231 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم وقتی دو سالش شد چند تا تحول تو زندگی براش پیش اومد اولا کار بابایی به شهرکرد منتقل شد و دوم مامانی رفت سر کار.

پسر خوبماز اینکه تو رو میگذاشتم و می رفتم سرکار خودم خیلی دلم  می گرفت ظهر حتما می یومدم پیشت و بعد نهار دوباره می رفتم ولی خیالم راحت بود که تو پیش مادر و باباجان کریم مهربون خوشحالی از هر دوشون خیلی ممنونم که این تغییر رو برای تو و من کم استرس کردن . تو هم که عاشق مادر و باباجان بودی صبحها می پیچیدمت لای پتو و میبردمت تو ماشین دیگه دم در خونشون توبیدار می شدی و می گفتی مامان تو هم نرو

میگفتم نمیشه . میگفتی خب زود بیا ..... یه بوس میدادی و من میرفتم و تمام مدت توفکر تو بودم که چیکار میکنی.

فدات بشم خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)